REDHA

REDHA

ALLAH

ALLAH

KITA

KITA

CARI

CARI

minggu haluan siswa

04 July 2009

Assalamualaikum..
dah lame sgt rasenye tak wat posting kt sini..
hari ni 04 Julai 2009, cukuplah seminggu saya berada di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia..
dalam seminggu ni macam2 suka dan duka saya dapat rasa..


28 Jun 2009, hari pendafataran mahasiswa/i baru di IPTA.. Saya datang lambat mase daftar hari tu.. lebih kurang dalam pukul 9.30 pg.. Sebelum bertolak, Kak Zahida dah pesan keluar awal, ramai orang dah daftar.. Abg Firdaus plak bagithu tentang pemeriksaan H1N1..
Lps pemeriksaan H1N1, saya ke dewan peperiksaan F2 utk daftar, buat bayaran,buat kad matrik, dpt bju..mcm2 dpt..Saya ditempatkan di Fakulti Pendidikan Teknikal atau FPTek..selesai je pendaftaran saya terus ke Kolej Kediaman Melewar utk check in..


First Impression about Melewar..
I though it is a flat but actually it is a house..wah, I'm so excited when knew about it..but the happines was destroyed when I knew the member of the house are 10 persons.. Can you imagine how come a small house will fill up with 10 members.. Whatever it is, I should be thankful to Allah because He gave me the best housemate and roomate..

29 Jun 2009, Isnin..Sepatutnye ktorang cuti tau ari ni.. Hari ni Hari HOL Sultan Johor.. tapi ade LDK plak.. tp xpela, LDK ni best.. Saya buat trademark sendiri, dapat belajar wat watermelon, kenal ramai orang, macam2 lagi lah.. yang penting sepanjang hari tu mmg best..



30 Jun, 01, 02 Julai 2009.. Hari-hari ni penuh dengan taklimat dan pendaftaran matapelajaran.. Saya daftar 7 subjek termasuk koku.. Semuanya 17 kredit.. Ade taklimat ngan NC dan TNC, ngan dekan n macam2 lg.. Semua ilmu yg saya dapat sangat berguna untuk digunakan sepanjang perjalanan saya kat UTHM ni..


03 Julai 2009, Jumaat.. Hari terakhir Minggu Haluan Siswa UTHM.. Hari ni ade sukan dan Persembahan Kebudayaan.. Saya masuk kebudayaan.. Dapat tempat ke 2.. Best sangat sebab sebelum ni Melewar tak pernah menang.. Enjoy habis.. MHS best sgt.. =p

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails