REDHA

REDHA

ALLAH

ALLAH

KITA

KITA

CARI

CARI

Kempen 3J

03 September 2010

Apakah itu Kempen 3J?

Jangan tinggal solat, Jauhi maksiat dan Jagalah aurat


Kempen 3J merupakan kempen yang julung-julung kalinya diadakan dibawah Jabatan Kerohanian dan Pembangunan Sahsiah, Majlis Perwakilan Pelajar, Universiti Tun Hussein On Malaysia dibawah penyeliaan Naib YangDi-Pertua 1 MPP UTHM. Kempen 3J ini mempunyai cabang-cabang 3 program berikut :

•Kempen 3J - (Jangan Tinggal Solat, Jauhi Maksiat dan Jagalah Aurat.

•You're Beautiful - Hanya untuk Mahasiswi

•Garden Talk - Tajuk : "Love is Cinta"
 
Maklumat Kempen 3J ini adalah seperti berikut :


1.Tempat : Sekitar UTHM dan Kolej-kolej Kediaman

2.Masa : Dari bulan September hingga November

3.Facebook : Kempen 3J

Pengenalan Program Kempen 3J
 
Kempen 3J - Sekreteriat Kempen akan menghadiri satu bengkel bagi meningkatkan kemahiran insaniah terutamanya kemahiran berkomunikasi, kaedah temubual, kerja lapangan. dan lain-lain kemahiran. Sekreteriat dibekalkan dengan badge, poster, sticker, bookmark dan lain-lain lagi untuk pengedaran kepada masyarakat kampus. Pengedaran ini akan bergerak mengikut zon-zon didalam kampus secara bersama mengikut masa dan tarikh yang sesuai mengikut kumpulan masing-masing.


Selain itu, pameran juga akan diadakan dengan dibekalkan dengan pelbagai pengisian yang menarik. Antaranya praktikel solat, bahan-bahan pembacaan ilmiah, praktikel pemakaian, personal grooming, pemberian tudung percuma (dalam perancangan memohon tajaan), pemberian CD percuma kepada mahasiswa berkenaan kempen, nasyid corner (Solo Band) dan pelbagai lagi aktiviti menarik. Pameran ini akan berlangsung sepanjang bulan Oktober dan November.


Pelbagai pengisin menarik yang akan diadakan.

Maklumat lanjut di : Blog NYDP1 (Abang Chik)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails