REDHA

REDHA

ALLAH

ALLAH

KITA

KITA

CARI

CARI

2015

07 January 2015

Assalamu'alaikum..

SubhanAllah, Alhamdulillah Wa Lailahaillah AllahuAkbar..

2014 telah melabuhkan tirai..
Kini 2015 mengambil tempat..

Berhari-hari fikir ape azam tahun ni..
Tapi yang pasti ade 1 prinsip baru..

2015, Talk good or remain silent!

Tak perlu throwback sebab banyak kisah duka yang dilalui & ingin dilupai..

Chaiyok 2015!

Ya Allah,
Kau lah Maha Pengasih & Maha Penyayang..
Ampunkan dosaku, dosa kedua ibu bapa ku, dosa keluarga ku & dosa semua muslimin & muslimat..
Ya Allah,
Berilah aku kejayaan di dunia & akhirat..
Tunjukkanlah aku jalan yang benar & jalan yang diredhai oleh Mu..
Ya Allah,
Berilah aku kekuatan dari segi fizikal dan mental untuk meneruskan kehidupan ini..
Ya Allah,
Jauhkanlah aku dari bisikan syaitan & hindarkanlah aku dari melakukan maksiat..
Ya Allah,
Berkatilah ilmu-ilmu Mu, Rahmatilah guru-guruku..Jadikanlah setiap ilmu yang aku perolehi adalah ilmu yang bermanfaat..
Ya Allah,
Permudahkanlah setiap urusanku..
Ya Allah,
Perkenankanlah doa hamba Mu ini..





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails