REDHA

REDHA

ALLAH

ALLAH

KITA

KITA

CARI

CARI

Roomate Baru Sahabat Lama

06 January 2010

Semester baru bermula. Alhamdulillah keputusan final sem 1 berada didalam keadaan selamat tapi perlu berjaga-jaga. Subjek semakin hebat, kebanyakannya subjek engineering. Wau wee kena skor dan study betul-betul ni. Antara faktor yang penting untuk mencipta kejayaan adalah sahabat. Semester kali ni saya memilih untuk duduk dengan Ili dan Aisyah, sahabat sekelas dan adik-adik diploma IT. Harap-harap saya lebih mudah study dekat rumah dengan bantuan Ili dan Aisyah. Boleh terus tanya diorang kalau ada yang tak faham. Adik-adik pula semoga dapat memberi keselesaan pada semua untuk belajar dan jalani kehidupan seharian dengan sempurna dan selesa. Sama-sama ingat-mengingati, sama-sama kejut solat, sama-sama belajar dan sama-sama berjaya. InsyaAllah (^_^)



Sahabatku Cintaku..
Nilai persahabatan tak dapat dikira dengan wang ringgit. Saya bersyukur sangat dapat sahabat-sahabat yang memahami, setia mendengar, berjuang untuk Islam dan sering membawa saya kepada kebaikan. 6 bulan berlalu dengan pantas. Ingat lagi tak sahabat, bagaimana kali pertama kita bersua? Siti Yuhanis, Nur Asyila, Siti Mariam, Syuhada, Nur Amira dan Azian. Kamu sahabat yang hebat. Saya sayang semua. Yu, pendengar yang setia. Syila penghibur yang hebat. Siti penyokong yang setia. Syu sensitif dengan suasana. Amira sering prihatin tentang sahabatnya. Azian teman yang baik. Jaga ikatan ini sebaik-baiknya ye. Semoga kita dapat bersama untuk selamanya. Selamat Berjuang wahai sahabat. Sama-sama kita cipta kejayaan.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails